سفارش فوری

4200 700 0919 📞

لیست قیمت سیم و کابل سیمیا

نوشته: لیست قیمت سیم و کابل سیمیا
لیست قیمت سیم و کابل سیمیا
لیست قیمت سیم و کابل سیمیا

لیست قیمت سیم و کابل سیمیا برای آذر ۱۴۰۲

خرید اینترنتی سیم و کابل سیمیا

انواع سیم و کابل های سیمیا

سیم های مفتولی و نیمه افشان
سیم های افشان
کابل های افشان سبک
کابل های افشان معمولی

کابل های کنترل افشان
کابل های کنترل افشان شیلددار
کابل های کنترل تخت
کابل های مفتولی و نیمه افشان سبک

کابل های تک رشته (مسی/آلومینیومی)
کابل های قدرت چند رشته مسی و آلومینیومی
کابل های قدرت چند رشته مسی – زره دار
کابل های کنترل مفتولی و نیمه افشان

هادی های هم مرکز ( کنسانتریک )
کابل ابزار دقیق
کابل های قدرت (ساده / شیلددار)
کابل های ابزاردقیق (ساده / شیلددار)

داخل ساختمان (هوایی)
خارج ساختمان ( زمینی )
کابل knx
کابل های KNX
سیم های رانژه

کابل های کواکسیال
کابل های ترکیبی CCTV (A)
کابل های ترکیبی CCTV (B)

Cat 6 F/UTP
Cat 6 SF/UTP
بدون هالوژن و کم دود با نوار میکا
بدون هالوژن و کم دود بدون نوار میکا

Cat 6 U/UTP

سیم های مقاوم افشان
انواع کابل‌های قدرت با نوار میکا
سیم های خودرویی
سیم و کابل های خودرویی
کابل های مخصوص پمپ شناور

هادی های هوایی ( ۲۰kV )
خودنگهدار

استانداردها و گواهینامه های سیم و کابل سیمیا

گواهینامه‌های بین المللی

استانداردهای ملی

تاریخچه سیم و کابل سیمیا

در سالهای اول پس از انقلاب که صنعت کشور از شرکت های غربی، نمایندگان و مدیران با تجربه ایرانی آنها خالی شده بود، اکثر صنایع از جمله صنعت سیم و کابل در شرایط نامساعدی قرار داشتند.در ۶ دی ماه ۱۳۶۰ شرکت سیمیاE با کمک و مشارکت سهامداران فعلی تاسیس شد.

در ابتدا نام سیم های برق به ثبت رسید اما پس از مدتی بنا به ترغیب نام شرکت ها نام زیبای «سیمیا» برای این شرکت انتخاب و به ثبت رسید. سیمیا در کلمه مخفف «دانش چیزهایی است که انسان را توانمند می کند» که ضمن جلب توجه شنونده به ماهیت محصولات این شرکت (یعنی سیم و کابل)، نام شرکت را نیز معنادار می کند.

محل اولیه کارخانه در ابتدا سالنی به مساحت ۴۸۰ متر واقع در اسلامشهر است که در آن انواع سیم های ساختمانی با دو خط اکسترودر تولید می شود. کار با ۱۰ پرسنل آغاز شد و به مرور این تعداد به ۳۰ نفر رسید که توانستند سالانه ۱۵۰۰ تن سیم تولید کنند.

مدیریت شرکت سیمیا همواره بر این باور بوده است که محصولات این شرکت باید بهترین کیفیت ممکن را برای مصرف کننده داشته باشد، از این رو با وجود امکانات محدود و کمبود فضا، یکی از اولین اقدامات انجام شده، تجهیز آزمایشگاه جهت انجام آزمایشات بوده است. بر روی محصولات تولیدی و تضمین کیفیت آنها.مانند هر شرکت قابل اعتماد و پویا، شرکت سیمیا در طول عمر خود مراحل رشد را گام به گام تجربه کرده است.

در سال ۱۳۷۲ محل کارخانه به نصیر آباد حوالی رباط کریم منتقل شد و در ابتدای واگذاری در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و سالنی به مساحت ۶۰۰ متر مربع قرار گرفت اما به تدریج با اضافه شدن زمین در اطراف. کارخانه و ساخت سالن های جدید، کارخانه سیمیا با ۹۰۰۰ متر مربع زمین، ۳۶۰۰ متر مربع سالن و حدود ۱۳۰ کارمند به ظرفیت تولید ۵۱۰۰ تن سیم و کابل در سال رسید.

همزمان دفتر مرکزی شرکت سیمیا در فضایی به مساحت ۱۲۰ متر مربع با ۸ کارمند در خیابان سهروردی تهران مستقر شد.

از آنجایی که برنامه های هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سیمیا مبتنی بر رشد مستمر است، به دلیل کمبود فضا در کارخانه و دفتر مرکزی، فکر انتقال به مکانی جدید با فضای بیشتر و امکانات بهتر شکل می گیرد. . در سال ۱۳۶۳ پس از بررسی های انجام شده و با در نظر گرفتن عواملی چون همجواری با تهران و بهره گیری از مزیت های شهرهای صنعتی و امکان بکارگیری نیروی انسانی با بهره وری بالا، شهر صنعتی سپر در حوالی نظرآباد واقع در ۹۰ کیلومتری غرب. تهران، ساخته شد، کارخانه جدید سیمیا انتخاب شد.کارخانه جدید سیمیا در سال ۱۳۹۰ در زمینی به مساحت ۳۵۰۰۰ متر مربع با ۱۰۰۰۰ متر مربع سالن تولید، ۷۲۰ متر مربع ساختمان اداری و بیش از ۱۶۰۰۰ متر مربع انبار داخلی و خارجی افتتاح گردید.

در سال ۱۳۸۵ محل جدید دفتر مرکزی شرکت سیمیا در تهران، خیابان دکتر بهشتی (عباس آباد)، خیابان پاکستان تعیین شد و ساخت آن در سال ۱۳۹۸ به پایان رسید.

در حال حاضر کارخانه سیمیا با ظرفیت تولید سالانه بیش از ۱۸۰۰۰ تن انواع سیم و کابل برق و مخابرات و ابزار دقیق و با بکارگیری بیش از ۲۰۰ کارمند توانمند و متخصص در کارخانه و دفتر مرکزی قادر به تولید می باشد. حدود ۸۵۰ نوع و اندازه سیم و کابل مختلف.

در حال حاضر کارخانه سیمیا دارای انواع ماشین آلات از بهترین سازندگان اروپایی با آخرین تکنولوژی روز می باشد که از جمله آنها می توان به کشش میلگردهای مس و آلومینیوم و سیم های ۱۲ و ۱۶ رشته ای، کشش های متوسط ​​و ریز، بانچر، تراش، درام برای پیچش، اکسترودر و … اشاره کرد. . ، هنوز کار می کند.

با توجه به نگرش مدیریت سیمیاE برای حفظ و ارتقای مستمر کیفیت، آزمایشگاهی مجهز به مساحت ۲۵۰ متر مربع با تکنولوژی روز در کارخانه ساخته شده است که به عنوان آزمایشگاه همکار سازمان استاندارد در سطح کشور فعالیت می کند. .در این راستا پیاده سازی و اخذ گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت
(ISO-17025, ISO-45001, ISO-14001, ISO-9001) و گواهینامه کیفیت اتحادیه اروپا (CE) در شرکت پیاده سازی و اجرا شده است.


کلیدواژه ها :

نمایندگی کابل سیمیا شیراز

لیست قیمت سیم و کابل سیمیا
نمایندگی سیم و کابل سیمیا در لاله زار
نمایندگی کابل سیمیا کرج
آدرس کارخانه سیمیا
کابل شبکه سیمیا
سایت سیمیا
قیمت سیم ۲.۵ سیمیا
قیمت کابل تلفن سیمیا

0 0 votes
Article Rating
دنبال کنید
اطلاع دهید
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفا نظر یا سوالات خود را اینجا بنویسیدx