سفارش فوری

4200 700 0919 📞

راهنمای خرید لامپ ادیسونی + بهترین برندها

نوشته: راهنمای خرید لامپ ادیسونی + بهترین برندها
راهنمای خرید لامپ ادیسونی
راهنمای خرید لامپ ادیسونی

لامپ ادیسونی  چیست؟ پرفروش ترین لامپ ادیسونی  کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی بهترین مدل های لامپ ادیسونی  در بازار است، ادیسون لامپ یکی از مدل های کلاسیک و دکوری لامپ است که برای تامین نور ملایم و گرم برای انواع دکوراسیون های مسکونی و تجاری استفاده می شود و از نظر ظاهری بسیار شبیه به هم می باشد.

در لامپ ادیسونی، داخل لامپ به راحتی قابل مشاهده است و چشم از نگاه کردن به آن خسته نمی شود. نکته مهم دیگر در استفاده از لامپ ادیسونی ، قابلیت اتصال دیمر و تنظیم شار نوری لامپ بر اساس نیاز کاربر است.

لطفا توجه داشته باشید که لامپ های تزئینی نمی توانند نیازهای نورپردازی شما را برای یک اتاق، هر چند کوچک، برآورده کنند و به دلیل خروجی کم نور کمتر از ۶۰۰ لومن، نباید برای این منظور استفاده شوند.

لامپ ادیسونی چیست؟

از زمانی که ادیسون فیلامنت لامپ را اختراع کرد، منبع نور خانواده همیشه این آیتم دوست داشتنی بوده است. البته مدتی است که وجود لامپ های رشته ای در خانه از بین رفته است. مقصر دانستن لامپ های رشته ای برای مصرف برق بالا یکی از دلایل اصلی عدم استفاده از این نوع لامپ ها است.لامپ های کم مصرف اکنون یک جایگزین مناسب هستند. بیایید صادق باشیم، اگرچه شرکت هایی که لامپ های کم مصرف تولید می کنند محصولاتی با نور زرد یا نور خورشید تولید کرده اند، اما هنوز نتوانسته اند جایگزین مناسبی تولید کنند که بتواند گرما و قدرت یک لامپ رشته ای را داشته باشد.

امروزه که همه چیز در خانه نقش تزئینی و همچنین کاربردی دارد، این چراغ با ظاهری متفاوت و مناسب برای دکوراسیونی خاص در جامعه حضور دارد. لامپ با لامپ های بزرگتر و متفاوت، نوع قدیمی و لامپ های طناب دار آن با طراحی خاص، قطعا فضای متفاوتی را در فضا ایجاد می کند.

لامپ های ادیسون نورپردازی خاصی به محیط زندگی شما می دهند و در طراحی این بی بی بی بی های زیبا جدا از استفاده از سیم های فلزی از نوارهای LED برای تولید نور نیز استفاده شده است. برای کسانی که می خواهند در مصرف برق صرفه جویی کنند، این طرح گزینه خوبی است.

بهترین برند لامپ ادیسونی

لامپ های ادیسون یا همان لامپ های فیلامنتی با طراحی زیبا و روح یکپارچه برای تزئین و نورپردازی فضاهای داخلی استفاده می شود.

برخی از بهترین مارک های لامپ ادیسونی  عبارتند از: ویکتوریا و ZFR.ویکتوریا: ویکتوریا یکی از بزرگترین و مشهورترین تولیدکنندگان ادیسون لامپ است. آنها لامپ با کیفیت بالا و طراحی زیبایی ارائه می دهند.

ZFR: ZFR یکی دیگر از برندهای معروف در زمینه لامپ های ادیسون است. طرح های متنوع و لامپ باکیفیت آنها را به انتخابی محبوب برای تزئین و نورپردازی فضاهای داخلی تبدیل کرده است.

مهم ترین نکته این است که هر کدام از این برندها دارای مدل ها و سری های متنوعی از ادیسون لامپ هستند. بنابراین، بهترین برند لامپ ادیسونی  به سلیقه و نیازهای شخصیتی شما بستگی دارد. بسیار مفید است که بتوانید مدل ها را با هم مقایسه کنید و طرح و کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قیمت لامپ ادیسونی چند است؟

قیمت لامپ های ادیسون بسته به عوامل مختلفی از جمله برند، طراحی، کیفیت ساخت و فروشنده می تواند متفاوت باشد. علاوه بر این، مدل لامپ نیز تاثیر زیادی در قیمت دارد. به طور کلی قیمت ادیسون لامپ می تواند در بازه های قیمتی مختلفی باشد.

به عنوان مثال برخی از لامپ های ادیسون با توان نوردهی ۶۰ وات و طرح های ساده می توانند در بازه قیمتی ۶۰ تا ۴۵۰ هزار تومان قرار گیرند.اما لامپ ها با طراحی های خاص، رشته های پیچیده تر و کیفیت بالاتر ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.

لامپ های ادیسون به صورت ستونی و چند بسته نیز موجود است و قیمت آنها نیز متفاوت است. همچنین موقعیت مکانی و نوع فروشگاه می تواند در قیمت آن تاثیرگذار باشد.

قبل از خرید بهتر است به دنبال اطلاعات دقیق تری از فروشگاه ها و سایت های مختلف باشید و قیمت ها را با هم مقایسه کنید.

انواع لامپ های ادیسونی

۱-لامپ های ادیسونی رشته ای

با توجه بیشتر مردم به ویژه طراحان داخلی به فضاهای نورپردازی، ایده های جدید و مبتکرانه نورپردازی ارائه می شود که می توان از آنها برای متحول کردن محیط خانه و کار استفاده کرد.

در همین راستا لامپ جدید تولید شده در ظرفیت ها و مدل های مختلف به بازار عرضه شده است که به مشتریان این امکان را می دهد تا با توجه به محل نصب مورد نظر خود یکی از انواع لامپ را انتخاب کنند.

لامپ فیلامنت ادیسونی به دسته ی زیبای لامپ تعلق دارد و امروزه به دلیل ظاهر خوب و نورپردازی مناسب در فضا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

۲-لامپهای فیلامنت ال ای دی

یکی از جدیدترین انواع چراغ ها است که در واقع ترکیبی از یک یا چند LED یا دیود ساطع کننده نور است. این کیسه ها برای رسیدن به شدت نور و رنگ مورد نیاز در نزدیکی یکدیگر قرار می گیرند.

در واقع ترکیب این دیودها نور ملایم و یکنواختی را در فضا ساطع می کند. از این لامپ می توان برای تامین نور و تزئین فضا استفاده کرد.

خرید لامپ LED ها را به گزینه ای مناسب تبدیل کرد و به سرعت جایگزین منابع دیگر شد. زیرا نورپردازی LED با مصرف انرژی و راندمان کم توانسته جایگاه خود را در بین سایر رقبا ارتقا دهد.

ویژگی های لامپ ادیسونی

لامپ های ادیسون معمولاً از همان فیلامنت با کیفیت بالا (۲۲۰۰K) مانند فیلامنت لامپ قدیمی ساخته می شوند. لامپ های ادیسون معمولاً طول عمر کمتری نسبت به رشته های استاندارد لامپ (۱۵۰۰۰ ساعت) دارند که طولانی تر از رشته های لامپB (500 تا ۱۰۰۰ ساعت) هستند.

لامپ ادیسونی در طرح های متنوع باعث می شود همه بینندگان به این لامپ های زیبا و جذاب نگاه کنند.این لامپ ها جایگزین خوبی برای سیم لامپ ۶۰ وات هستند. این محصول در اشکال مختلف از جمله شمع لامپ ادیسون، اشک، استوانه و … طراحی و تولید می شود.

کاربرد لامپ ادیسونی

اگر به دنبال یک لامپ زیبا هستید، استفاده از لامپ های ادیسونی می تواند ایده خوب و مفیدی برای شما باشد. در طراحی این حباب های زیبا علاوه بر استفاده از نخ های فلزی، از چراغ های LED برای تولید نور استفاده شده است. رنگ لامپ در اکثر لامپ قهوه ای است.

لامپ های ادیسونی شبیه لامپ های تنگستن معمولی هستند، بنابراین ظاهری کلاسیک و رویایی به محیط ارائه می دهند. طراحی منحصر به فرد و زیبای دکور ادیسونی لامپ با حباب های بزرگ ظاهر محیط را تغییر می دهد. این چراغ های تزیینی بسیار سبک هستند به طوری که چشم را اذیت نمی کنند و رشته نور داخل حباب دیده می شود.

با توجه به ماهیت طراحی و نور روز، از این لامپ برای تزئین کافه ها، استودیوها و رستوران ها استفاده می شود. همچنین در مراکز خرید برای جذب بازدیدکنندگان با زیبایی دکوراسیون و چیدمان فروشگاه استفاده می شود.

علاوه بر این، در گالری عکس برای نورپردازی، پس زمینه عکس بهبود یافته است زیرا این لامپ دارای نور ملایمی است تا انعکاس آن به راحتی قابل مشاهده باشد.

خرید اینترنتی محبوب ترین لامپ ادیسونی

0 0 votes
Article Rating
دنبال کنید
اطلاع دهید
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفا نظر یا سوالات خود را اینجا بنویسیدx