سفارش فوری

4200 700 0919 📞

بهترین محافظ کولر گازی چیست؟

نوشته: بهترین محافظ کولر گازی چیست؟
بهترین محافظ کولر گازی چیست؟
بهترین محافظ کولر گازی چیست؟

کولر گازی یکی از لوازم برقی پرمصرف است که در فصول گرم سال و به خصوص تابستان در اکثر ساعات شبانه روز مورد استفاده قرار می گیرد. این وسایل برقی برای کارکردن به برق زیادی نیاز دارند و نوسانات مداوم برق می تواند آسیب جدی به موتور و سایر تجهیزات وارد کند. بهترین راه حل برای جلوگیری از آسیب های ناشی از قطعی برق و نوسانات این دستگاه ها خرید محافظ برق کولر گازی است. در ادامه این مطلب ابتدا به معرفی نکات مهم خرید محافظ برق کولر گازی می پردازیم و سپس چند مدل از بهترین محافظ برق کولر گازی موجود در بازار را به شما دوستان عزیز معرفی می کنیم.

راهنمای خرید محافظ برق کولر گازی

کولر گازی به دلیل مصرف انرژی بالاتری که نسبت به سایر وسایل برقی دارند، یک محافظ برق مخصوص برای آنها تولید می شود که محافظ برق کولر گازی نام دارد که در برخی موارد دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به سایر محافظ برق ها می باشد. در این بخش می خواهیم به مهم ترین ویژگی های یک محافظ برق خوب کولر گازی بپردازیم.

توان خروجی

توان خروجی محافظ برق حاصل ضرب جریان ضربدر ولتاژ آن است و بر حسب وات بیان می شود. معمولاً یک محافظ برق معمولی دارای توان خروجی بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ وات می باشد که به این معنی است که حداکثر توانی که این محافظ می تواند به دستگاه های متصل به خود ارائه دهد با مقدار درج شده روی محصول یکسان است.

از آنجایی که کولر نسبت به سایر وسایل برقی دستگاه های انرژی بیشتری مصرف می کنند و به برق بیشتری نیاز دارند، محافظ برق کولر گازی توان خروجی بالاتری دارد که در برخی مدل ها به ۶۵۰۰ وات می رسد. بنابراین هنگام تهیه محافظ برق کولر گازی به میزان توان نوشته شده روی آن توجه کنید تا با میزان توان مورد نیاز کولر شما مطابقت داشته باشد.

زمان تاخیر

زمان تاخیر برای محافظ برق معمولی معمولا بین ۱ یا ۲ دقیقه است، اما برای محافظ برق کولر گازی این مقدار بین ۴ تا ۶ دقیقه است. از آنجایی که هنگام اتصال برق فشار زیادی به شبکه وارد می شود و احتمال قطعی و نوسانات برق وجود دارد، وجود نوسانات و ولتاژ نامطلوب برای راه اندازی و روشن شدن اولیه این دستگاه ها می تواند مضر و حتی مضر باشد. منجر به فرسودگی موتور کولربه همین دلیل زمان تاخیر در حفاظت کولر حدود ۴ تا ۶ دقیقه برای جلوگیری از خطرات احتمالی است.

کیفیت و گارانتی

گاهی اوقات پیش می آید که محافظ برق که به تازگی خریداری کرده اید به درستی کار نمی کند یا کاملا خراب شده است، برای جلوگیری از خرج مجدد و خرید محافظ جدید، بهتر است محافظی از برند معروف و با گارانتی و پس از فروش تهیه کنید. سرویس. فروش خوب به جنس بدنه و کیفیت آن نیز توجه کنید، زیرا محافظ برق با کیفیت بدنه خوب ممکن است در دراز مدت دوام بهتری داشته باشد.

محافظ برق کولر گازی بدون سیم یا با سیم بخریم؟

انتخاب بین محافظ برق کولر بی سیم یا سیمی بستگی به فاصله کابل کولر از پریز دارد. محافظ برق کولر به دلیل مصرف زیاد این دستگاه ها معمولا تنها با یک روزت تولید می شوند و مستقیماً به پریز برق متصل می شوند، البته مدل هایی با سیم نیز وجود دارد که مانند سایر محافظ ها دارای طول کابل های مختلف در بازار هستند.

معرفی بهترین محافظ برق کولر گازی

به طور کلی انواع محافظ برق کولر مانند اسپلیت پنجره کولر گازی، کولر آبی و سایر مدل ها رایج هستند و مهمترین تفاوت آنها میزان توان و آمپر مورد نیاز آنها است که در انتخاب محافظ برق کولر باید مورد توجه قرار گیرد.اکنون که ویژگی ها و مشخصات فیوز گازی و اسپلیت ولتاژ کولر را معرفی کردیم، اکنون وقت آن است که با تعدادی از بهترین مدل های محافظ برق کولر گازی موجود در بازار که کیفیت خوبی دارند و در بازار شناخته شده هستند، آشنا شوید.

۱-محافظ برق کولر گازی سارا مدل P650 با کابل ۱٫۱۵ متری

محافظ برق کولر گازی مدل P650 را می توان یکی از بهترین محافظ برق برای کولر گازی موجود در بازار نام برد که محصولی از برند خوش نام و معتبر سارا می باشد. شرکت سارا الکتریک محافظ کولر گازی مدل P650 را با کابل ۱.۵ متری تولید کرد و فریم بدنه آن فلزی است که مقاومت خوبی در برابر هرگونه ضربه و گرد و غبار برای قسمت های داخلی محافظ ایجاد کرده و عمر آن را افزایش می دهد.

حداکثر توان قابل پشتیبانی در این مدل ۶۵۰۰ ولت و آمپر و جریان انتقال آن ۲۷ آمپر می باشد که می توان آن را به کولر گازی وصل کرد و به شدت به این محافظ تقسیم کرد. ولتاژ کار محافظ کولر گازی مدل P650 170 تا ۲۵۵ ولت می باشد و در صورت نوسان بین این دو ولتاژ بلافاصله برق کولر را قطع می کند.

قیمت اصلی ۷۷۷,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶۸۸,۰۰۰ تومان است.

سارا
۲۴ ماه گارانتی

۲-محافظ برق کولر گازی افق مدل ۱۰۱

اگر به دنبال یک محافظ برق خوش قیمت و در عین حال با کیفیت می گردید انتخاب محافظ برق مخصوص کولرگازی برند افق گزینه عالی است.

۳-محافظ برق کولر گازی پارت الکتریک مدل PE686

یکی دیگر از بهترین محافظ برق برای کولر گازی محافظ برق Part Electric PE686 است، این محصول از قیمت مناسبی بهره می برد و گزینه مناسبی برای اکثر کولر گازی در بازار است. طراحی این محصول کاملا ساده است و تنها یک تماس با زمین در جلو دارد. ۳ چراغ LED نیز وظیفه اطلاع رسانی وضعیت آج را بر عهده دارند.

حداکثر توان خروجی این محافظ برق برای کولر گازی ۳۵۰۰ ولت و آمپر است که آن را به گزینه ای مناسب تبدیل می کند. شدت جریان این محصول ۱۶ آمپر و فرکانس آن ۵۰ هرتز می باشد. این محافظ جریان تغذیه را در محدوده ولتاژ ۱۷۰-۲۲۵ ولت قطع می کند و زمان تاخیر برای اتصال مجدد بین ۴ تا ۶ دقیقه می باشد. به طور کلی، اگر به دنبال یک محافظ برق متوسط ​​برای کولر گازی خود هستید، این محصول یک گزینه با کیفیت برای شما خواهد بود.

۴-محافظ برق کولر گازی خیام الکتریک

محافظ ولتاژ ارت دار الکترونیکی مخصوص کولر گازی خیام الکتریک با فرکانس ورودی ۵۰ هرتز و حداکثر توان خروجی ۴۰۰۰ وات یک محافظ قابل اعتماد جهت محافظت از کولر های گازی در برابر نوسانات برق می باشد. محدوده ولتاژ کارکرد این محافظ ۱۷۰ تا ۲۵۵ ولت می باشد و حداکثر جریان خروجی آن ۱۶ آمپر می باشد . برند خیام الکتریک یکی از برندهای نام آشنای صنعت برق در ایران می باشد که با تولید این محافظ کمک زیادی به پیشگیری از سوختن و خرابی کولر های گازی کرده است .

۵-محافظ برق کولر گازی فردان الکتریک

محافظ برق کولر گازی فردان الکتریک یک محافظ خانه تکی است که به طور ویژه برای کولر گازی ساخته شده است. این محافظ برق از طریق دو شاخه به پریز برق وصل می شود و هیچ کابلی ندارد. حداکثر توانی که محافظ فردان الکتریک کولر گازی می تواند پشتیبانی کند ۴۰۰۰ وات و دارای زمان تاخیر بین ۴ تا ۶ دقیقه است که برای محافظ ویژه کولر گازی مقدار استاندارد در نظر گرفته می شود. همچنین این محافظ برق جریان برق را با ولتاژ کمتر از ۱۷۰ ولت و حداکثر ولتاژ ۲۵۰ ولت کاهش می دهد تا از نوسانات برق و آسیب کولر جلوگیری کند.

۳۸۹,۰۰۰ تومان

فردان الکتریک

۶-محافظ برق کولر گازی نوسان

محافظ برق نوسان جز با کیفیت ترین محافظ برق ها می باشد. انتخاب محافظ برق نوسان دارای تنوع زیاد تری بوده و شما میتوانید این محافظ برق را از فروشگاه آنلاین پارسانور سفارش دهید.

۷-محافظ ولتاژ کولر گازی کاوه مدل KAP2140E

محافظ ولتاژ کولر گازی کاوه مدل KAP2140E یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین محافظ کولر گازی بدون سیم میب باشد.این مدل دارای چراغی برای نشان دادن وضعیت مدار برق می باشد که با توجه به استاندارد کدام حالت به توان کولر می رسد. سه چراغ LED روی آج نشان دهنده وضعیت نادرست و صحیح سیستم الکتریکی خواهد بود.

سخن آخر

شاید مهم ترین تفاوت محافظ برق برای کولر گازی با سایر محافظ ها، حداکثر توان قابل پشتیبانی آنها باشد و همانطور که در مقاله راهنمای خرید محافظ برق کولر گازی بیان شد، دلیل این امر مصرف برق بیشتر موتورهای کولر در مقایسه با دستگاه هایی مانند تلویزیون و کامپیوتر. با توجه به قطعی برق بسیار زیاد در تابستان در اکثر نقاط کشور، برای محافظت از لوازم خانگی گران قیمت مانند اسپلیت و پنجره کولر، بهتر است یک محافظ برق با کیفیت تهیه کنید تا نوسانات و قطعی برق به این لوازم آسیب نرساند و باعث هزینه تعمیر نشود.

خرید اینترنتی بهترین محافظ برق الکتریکی

در این صفحه محبوب ترین برندهای محافظ برق را معرفی کردیم . شما میتوانید برای خرید اینترنتی محافظ برق کولر گازی از طریق سایت پارسانور اقدام فرمایید.

محافظ کولر گازی
قیمت محافظ کولر گازی
بهترین محافظ کولر گازی
قیمت محافظ کولر گازی دیجی کالا
بهترین محافظ کولر گازی پنجره ای
قیمت محافظ کولر گازی پارت الکتریک
قیمت محافظ کولر گازی بی تک
قیمت محافظ کولر گازی بیتا ۸۰۰۰
قیمت محافظ کولر گازی دیجیتال
نصب محافظ کولر گازی
قیمت محافظ کولر گازی بیتا
محافظ کولر گازی امگا
محافظ کولر گازی ارت دار کاوه
محافظ کولر گازی الکترونیک
محافظ کولر گازی پارت الکتریک
محافظ برق کولر گازی اینورتر

0 0 votes
Article Rating
دنبال کنید
اطلاع دهید
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفا نظر یا سوالات خود را اینجا بنویسیدx