معرفی بهترین سیم و کابل برق در سال ۱۴۰۲

نوشته: معرفی بهترین سیم و کابل برق در سال ۱۴۰۲
معرفی بهترین سیم و کابل برق در سال 1402
معرفی بهترین سیم و کابل برق در سال 1402

معرفی بهترین سیم و کابل برق از نظر برند

۱-سیم و کابل شیرکوه یزد

اگر به دنبال یک سیم و کابل با قیمت مناسب و با کیفیت میگردید حتما سیم و کابل شیرکوه را انتخاب کنید . این نوع برند هم ارزان است و هم با کیفیت .

سیم و کابل شیرکوه یزد

۲-سیم و کابل آمل

محبوب پیمانکاران و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. کابل استاندارد و با کیفیت.اگر به دنبال قیمت مناسب سیم و کابل برق و در عین حال با کیفیت و استاندارد میگردید سیم آمل سوکا اصلی انتخاب مناسبی است.کارخانه آمل از سال ۱۳۷۵ مشغول فعالیت است.

سیم و کابل آمل

۳-سیم و کابل اعتماد کابل البرز

سیم و کابل البرز از سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت نموده است و توانسته است به کیفیت قابل چشم گیری دست پیدا کند. محبوبیت سیم و کابل البرز بیشتر بر روی سیم و کابل های آلومینیومی است اما این کارخانه سیم و کابل های مسی را نیز تولید کند و وارد رقابت در این حوزه شود.

سیم و کابل اعتماد کابل البرز

۴-سیم و کابل افشارنژاد خراسان

با کیفیت و با دوام و قدیمی ترین برند سیم و کابل . اگر به دنبال یک سیم و کابلی هستید که واقعا با کیفیت باشد این گزینه انتخاب بسیار خوبی است. تقاضای این سیم و کابل در کل کشور اول است. و یکی از دلایل آن نیز بخاطر همین است.

سیم و کابل افشارنژاد خراسان در سال ۱۳۴۵ در شهر مشهد تاسیس شد و در سال ۱۳۴۶ به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان سیم و کابل در ایران به بهره‌برداری رسید.

تاریخچه سیم و کابل در ایران به سال های بعد از ۱۳۸۳ برمی گردد که اولین کارخانه برق در تهران تأسیس شد و در سال های اولیه کلیه سیم و کابل های مورد نیاز از خارج وارد می شد و بعدها سیم های قیر روکش شده، نوار پارچه و باکلیت. ساخت ایران هستند.

پس از جنگ جهانی دوم، مؤسس شرکت صنعتی الکتریک خراسان (مرحوم علی افشار نژاد) که توزیع کننده لوازم برقی در لاله زار تهران و ارگ مشهد بود، تولید اولین سیم های برق با روکش قیر را در مشهد آغاز کرد. بعدها شرکت صنعتی الکتریک خراسان در سال ۱۳۴۵ تأسیس شد.

سیم و کابل افشارنژاد خراسان

۵-سیم و کابل همدان

گران قیمت اما درجه یک . هرکسی که در حوزه برق صنعتی است میداند که کیفیت عالی این سیم و کابل کم نظیر است. اگر قیمت برای شما مهم نیست این انتخاب عالی است. سیم و کابل همدان جز قدیمی ترین برندهای سیم و کابل در کشور است که از سال ۱۳۶۱ فعالیت خود را آغاز نموده است.

سیم و کابل همدان

۶-سیم و کابل مسین

سیم و کابل مسین بیش از ۲ دهه توانسته است محبوبیت و کیفیت خود را در حوزه سیم و کابل حفظ و ارتقا بخشد. اگر سیم و کابل مسین را به شما معرفی کردند به آن نه نگویید چون با کیفیتو استاندارد است.

سیم و کابل مسین

بهترین کابل برق از نظر نوع هسته

کابل های برق بر اساس جنس هسته یا مسی است یا آلومینیومی . اگر میخواهید بهترین را انتخاب کنید قاعدتا کابل های برق از جنس مس عالی تر هستند اما به دلیل گرانی مس ، کابل های آلومینیومی تولید و روانه بازار شده اند. اگر نمیتوانید کابل مسی تهیه کنید معادل آن را از جنس آلومینیومی تهیه نمایید زیرا همان پاسخ دهی را دارند.

0 0 votes
Article Rating
دنبال کنید
اطلاع دهید
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفا نظر یا سوالات خود را اینجا بنویسیدx