سفارش فوری

4200 700 0919 📞

معرفی ۶ برند برتر ایرانی لامپ در سال ۱۴۰۲

نوشته: معرفی ۶ برند برتر ایرانی لامپ در سال ۱۴۰۲
معرفی 6 برند برتر ایرانی لامپ در سال 1402
معرفی 6 برند برتر ایرانی لامپ در سال 1402

لامپ یکی از مصرفی ترین محصولات برقی و روشنایی در جهان است. انتخاب لامپ مناسب میتواند در کاهش اتلاف انرژی و هزینه بسیار کمک کننده باشد. از این رو در این پست ۶ برند برتر و محبوب لامپ ایرانی را برای شما معرفی کرده ایم.با مجله پارسانور همراه باشید.

۱-لامپ پارس شهاب

لامپ پارس شهاب

شرکت لامپ پارس شهاب به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده لامپ در ایران، با ۵۳ سال سابقه در صنعت روشنایی می‌باشد. این برند را هرکسی در ایران شنیده است به علت قدیمی بودن آن و در نتیجه جز محبوب ترین برند لامپ است. این شرکت محصولات خود را با نام های تجاری “پارس‌‌شهاب”، “پارس‌خزر” و “زمرد” به بازار عرضه میکند. البته ناگفته نماند قدیمی بودن این برند باعث نمیشود از برندهای دیگر چشم پوشی کنیم به همین علت در ادامه برندهایی را معرفی خواهیم کرد که کیفیت های رقابتی با این برند قدیمی دارند.

۲-لامپ پارس شعاع

لامپ پارس شعاع

شرکت پارس شعاع نیز با داشتن حدود ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید لامپ یکی از برندهای با کیفیت ایرانی است که محصولات خود را با نام های تجاری  “پارس شعاع توس” و “پارس شعاع تابا (والانور)” وارد بازار میکند. یکی از خاصیت مهم این شرکت دارا بودن سبد کالایی گسترده و متنوع است.

انتخاب این گزینه برای روشنایی ساختمان و محیط یکی از ایده آل ترین انتخاب هایی است که میتوانید داشته باشید.

۳-لامپ پارسه شید

لامپ پارسه شید

اگر میخواهید یک لامپ ایرانی با کیفیت و با استاندارد و در عین حال از نظر قیمتی اقتصادی باشد میتوانید لامپ پارسه شید را انتخاب کنید. لامپهای پارسه شید را با عناوین مختلف مثل سیدکو نیز میتوانید تهیه کنید چرا که توسط شرکت سیدکو تولید و عرضه میشوند. این برند از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است.

۴-لامپ نور

معرفی 6 برند برتر ایرانی لامپ در سال 1402

شرکت لامپ نور با هدف ارائه خدمات متنوع و گسترش فعالیت های تولیدی در سال ۱۳۶۳فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لامپ های رشته ای آغاز کرد.

این شرکت از بدو تأسیس بر آموزش، کیفیت و آخرین فناوری تمرکز کرده است و اکنون با بیش از ربع قرن تجربه در زمینه خود پیشرو است. همکاری با شرکت اسرام آلمان در ساخت لامپ بخار جیوه و لامپ بخار سدیم با نام تجاری اسرام ایران و سایر محصولات روشنایی با مشارکت اسرام در راستای ارتقای کیفیت و قابلیت اطمینان دستاوردی مهم محسوب میگردد.

تمرکز فعالیت لامپ نور علاوه بر ساخت لامپ های رشته ای بر روی انواع لامپ های گازی مانند بخار جیوه، بخار جیوه مستقیم، بخار سدیم، متال هالید، لامپ های ال ای دی، لامپ های ال ای دی و غیره، لامپ های هالوژن، لامپ های کم مصرف است. ما همچنین لامپ‌های خاصی مانند لامپ‌های فلورسنت با رنگ‌های مختلف، لامپ‌های مادون قرمز، لامپ‌های فرابنفش، لامپ‌های رشد گیاهان و دستگاه‌های جانبی مختلف برای دستگاه‌های الکترونیکی تولید می‌کنیم.

۵-لامپ افراتاب

لامپ افراتاب

لامپ افراتاب یکی از برترین ، قدیمی ترین و برترین برندهای لامپ ها در ایران میباشد. این شرکت با اخذ بیشترین گواهینامه ها و همچنین استانداردهای جهانی توانسته است مشتریان خاص و عام را جذب خود نماید. اگر به دنبال لامپ با کیفیت هستید این گزینه بهترین گزینه است.

۶-لامپ سیدکو

لامپ سیدکو

لامپ برند سیدکو جز یکی از بهترین و اقتصادی ترین برندها است که تولیدی شرکت سیدکو است.

نتیجه گیری

لامپ یک کالای پر مصرف در میان محصولات ساختمانی است از این رو انتخاب یک لامپ مناسب می تواند در داشتن روشنایی با کیفیت و عمر مفید بیشتر کمک کند. اگر به دنبال یک برند ایرانی در زمینه لامپ هستید مطالعه این مقاله بسیار کمک کننده است.