سفارش فوری

4200 700 0919 📞

تفاوت جت لایت و وال واشر چیست؟

نوشته: تفاوت جت لایت و وال واشر چیست؟
تفاوت جت لایت و وال واشر چیست؟
تفاوت جت لایت و وال واشر چیست؟

تفاوت جت لایت و وال واشر را می توان در ظاهر، مشخصات فنی، کاربرد و میزان انتشار نور مشاهده کرد. اینکه کدام یک از این محصولات نورپردازی را برای نورپردازی ساختمان خود خریداری کنید تا حد زیادی به هدف شما از خرید این محصولات بستگی دارد. در این مقاله تفاوت های وال واشر و جت لایت را به طور کامل بررسی می کنیم تا بتوانید در هنگام خرید گزینه بهتری را انتخاب کنید.

تفاوت های جت لایت و وال واشر

۱-تفاوت جت لایت و وال واشر از نظر ظاهری و شکل

نمای وال واشر ظاهری مستطیلی باریک دارد و از چند چراغ LED تشکیل شده است که در کنار هم قرار گرفته اند. وال واشر در نور خورشید، نور ماه، تمام رنگ و غیره موجود است. و با مصرف برق ۳ وات یا بیشتر. جت لایت یکی از جدیدترین تجهیزات نورپردازی ساختمان است که به روشنایی خطی نیز معروف است. از نظر ظاهری دایره ای است و دارای پایه پروژکتوری برای چرخش نور در جهت درست است. جت لایت دارای یک لنز محدب برای تمرکز نور در یک خط است. این لنز معمولا ضد اشعه ماوراء بنفش است و نور خورشید را دفع می کند.


۲-تفاوت جت لایت و وال واشر از نظر بهره وری و کاربرد

تفاوت دیگر بین جت لایت و وال واشر کارایی آنهاست. وال واشر به طور کلی در ساختمان های بلند که فضای روشنایی محدود است استفاده می شود. وال واشر فضای کمتری نسبت به جت لایت اشغال می کند و می توان از آن در فضاهای تنگ استفاده کرد. نوری یکنواخت و وسیع ایجاد می کنند، بنابراین برای نورپردازی دیوارها و فضاهای بزرگ مناسب هستند.

از انواع جت لایت نیز برای نورپردازی مکان ها و ساختمان ها استفاده می شود. آنها دارای پایه هستند و می توان آنها را در هر جایی حتی روی زمین قرار داد.نصب آسان یکی از ویژگی های جت لایت است و نور خطی و متمرکز را به سمت بالا ساطع می کنند. تغییر زاویه تابش نور تا ۱۸۰ درجه یکی از ویژگی های مثبت جت لایت در برجسته سازی نماها و اجسام است.


۳-تفاوت جت لایت و وال واشر از نظر پرتاب نور

تفاوت بین جت لایت و وال واشر در خروجی نور بستگی به مصرف برق چراغ های LED دارد. به طور کلی جت لایت نورافکن های بسیار قوی هستند و شدت انتشار نوری بین ۳۰ تا ۵۰ متر دارند. وال واشر ها همچنین بسته به مصرف انرژی خود، شدت انتشار نور متفاوتی دارند. اما معمولا نور خروجی آنها کمتر از جت لایت است.

خرید انواع جت لایت و وال واشر

شما میتوانید از پارسانور بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات روشنایی ، جت لایت و وال واشر خریداری نمایید.

0 0 votes
Article Rating
دنبال کنید
اطلاع دهید
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
لطفا نظر یا سوالات خود را اینجا بنویسیدx