لیست قیمت سیم و کابل سیمیا

نوشته: لیست قیمت سیم و کابل سیمیا
لیست قیمت سیم و کابل سیمیا
لیست قیمت سیم و کابل سیمیا

لیست قیمت سیم و کابل سیمیا برای آذر 1402

خرید اینترنتی سیم و کابل سیمیا

انواع سیم و کابل های سیمیا

سیم های مفتولی و نیمه افشان
سیم های افشان
کابل های افشان سبک
کابل های افشان معمولی

كابل های کنترل افشان
كابل های کنترل افشان شيلددار
كابل های کنترل تخت
كابل های مفتولی و نيمه افشان سبک

کابل های تک رشته (مسی/آلومینیومی)
کابل های قدرت چند رشته مسی و آلومینیومی
کابل های قدرت چند رشته مسی – زره دار
کابل های کنترل مفتولی و نيمه افشان

هادی های هم مرکز ( کنسانتريک )
کابل ابزار دقیق
کابل های قدرت (ساده / شیلددار)
کابل های ابزاردقیق (ساده / شیلددار)

داخل ساختمان (هوایی)
خارج ساختمان ( زمینی )
کابل knx
کابل های KNX
سیم های رانژه

کابل های کواکسيال
کابل های ترکیبی CCTV (A)
کابل های ترکیبی CCTV (B)

Cat 6 F/UTP
Cat 6 SF/UTP
بدون هالوژن و کم دود با نوار میکا
بدون هالوژن و کم دود بدون نوار میکا

Cat 6 U/UTP

سیم های مقاوم افشان
انواع کابل‌های قدرت با نوار میکا
سیم های خودرویی
سیم و کابل های خودرویی
کابل های مخصوص پمپ شناور

هادی های هوایی ( 20kV )
خودنگهدار

استانداردها و گواهینامه های سیم و کابل سیمیا

گواهینامه‌های بین المللی

استانداردهای ملی

تاریخچه سیم و کابل سیمیا

در سالهای اول پس از انقلاب که صنعت کشور از شرکت های غربی، نمایندگان و مدیران با تجربه ایرانی آنها خالی شده بود، اکثر صنایع از جمله صنعت سیم و کابل در شرایط نامساعدی قرار داشتند.در 6 دی ماه 1360 شرکت سيمياE با کمک و مشارکت سهامداران فعلی تاسیس شد.

در ابتدا نام سیم های برق به ثبت رسید اما پس از مدتی بنا به ترغیب نام شرکت ها نام زیبای «سيميا» برای این شرکت انتخاب و به ثبت رسید. سيميا در کلمه مخفف «دانش چیزهایی است که انسان را توانمند می کند» که ضمن جلب توجه شنونده به ماهیت محصولات این شرکت (یعنی سیم و کابل)، نام شرکت را نیز معنادار می کند.

محل اولیه کارخانه در ابتدا سالنی به مساحت 480 متر واقع در اسلامشهر است که در آن انواع سیم های ساختمانی با دو خط اکسترودر تولید می شود. کار با 10 پرسنل آغاز شد و به مرور این تعداد به 30 نفر رسید که توانستند سالانه 1500 تن سیم تولید کنند.

مدیریت شرکت سيميا همواره بر این باور بوده است که محصولات این شرکت باید بهترین کیفیت ممکن را برای مصرف کننده داشته باشد، از این رو با وجود امکانات محدود و کمبود فضا، یکی از اولین اقدامات انجام شده، تجهیز آزمایشگاه جهت انجام آزمایشات بوده است. بر روی محصولات تولیدی و تضمین کیفیت آنها.مانند هر شرکت قابل اعتماد و پویا، شرکت سيميا در طول عمر خود مراحل رشد را گام به گام تجربه کرده است.

در سال 1372 محل کارخانه به نصیر آباد حوالی رباط کریم منتقل شد و در ابتدای واگذاری در زمینی به مساحت 2000 متر مربع و سالنی به مساحت 600 متر مربع قرار گرفت اما به تدریج با اضافه شدن زمین در اطراف. کارخانه و ساخت سالن های جدید، کارخانه سيميا با 9000 متر مربع زمین، 3600 متر مربع سالن و حدود 130 کارمند به ظرفیت تولید 5100 تن سیم و کابل در سال رسید.

همزمان دفتر مرکزی شرکت سيميا در فضایی به مساحت 120 متر مربع با 8 کارمند در خیابان سهروردی تهران مستقر شد.

از آنجایی که برنامه های هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سيميا مبتنی بر رشد مستمر است، به دلیل کمبود فضا در کارخانه و دفتر مرکزی، فکر انتقال به مکانی جدید با فضای بیشتر و امکانات بهتر شکل می گیرد. . در سال 1363 پس از بررسی های انجام شده و با در نظر گرفتن عواملی چون همجواری با تهران و بهره گیری از مزیت های شهرهای صنعتی و امکان بکارگیری نیروی انسانی با بهره وری بالا، شهر صنعتی سپر در حوالی نظرآباد واقع در 90 کیلومتری غرب. تهران، ساخته شد، کارخانه جدید سيميا انتخاب شد.کارخانه جدید سيميا در سال 1390 در زمینی به مساحت 35000 متر مربع با 10000 متر مربع سالن تولید، 720 متر مربع ساختمان اداری و بیش از 16000 متر مربع انبار داخلی و خارجی افتتاح گردید.

در سال 1385 محل جدید دفتر مرکزی شرکت سيميا در تهران، خیابان دکتر بهشتی (عباس آباد)، خیابان پاکستان تعیین شد و ساخت آن در سال 1398 به پایان رسید.

در حال حاضر کارخانه سيميا با ظرفیت تولید سالانه بیش از 18000 تن انواع سیم و کابل برق و مخابرات و ابزار دقیق و با بکارگیری بیش از 200 کارمند توانمند و متخصص در کارخانه و دفتر مرکزی قادر به تولید می باشد. حدود 850 نوع و اندازه سیم و کابل مختلف.

در حال حاضر کارخانه سيميا دارای انواع ماشین آلات از بهترین سازندگان اروپایی با آخرین تکنولوژی روز می باشد که از جمله آنها می توان به کشش میلگردهای مس و آلومینیوم و سیم های 12 و 16 رشته ای، کشش های متوسط ​​و ریز، بانچر، تراش، درام برای پیچش، اکسترودر و … اشاره کرد. . ، هنوز کار می کند.

با توجه به نگرش مدیریت سيمياE برای حفظ و ارتقای مستمر کیفیت، آزمایشگاهی مجهز به مساحت 250 متر مربع با تکنولوژی روز در کارخانه ساخته شده است که به عنوان آزمایشگاه همکار سازمان استاندارد در سطح کشور فعالیت می کند. .در این راستا پیاده سازی و اخذ گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت
(ISO-17025, ISO-45001, ISO-14001, ISO-9001) و گواهینامه کیفیت اتحادیه اروپا (CE) در شرکت پیاده سازی و اجرا شده است.


کلیدواژه ها :

نمایندگی کابل سیمیا شیراز

لیست قیمت سیم و کابل سیمیا
نمایندگی سیم و کابل سیمیا در لاله زار
نمایندگی کابل سیمیا کرج
آدرس کارخانه سیمیا
کابل شبکه سیمیا
سایت سیمیا
قیمت سیم 2.5 سیمیا
قیمت کابل تلفن سیمیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *