سفارش فوری

4200 700 0919 📞

خرید عمده لامپ کم‌مصرف + لیست قیمت روز

نوشته: خرید عمده لامپ کم‌مصرف + لیست قیمت روز
خرید عمده لامپ کم‌مصرف
خرید عمده لامپ کم‌مصرف

خرید عمده لامپ کم مصرف

فروشگاه پارسانور یکی از معتبرترین تامین کنندگان و توزیع کنندگان لامپ در ایران (خرید مستقیم لامپ از کارخانه) می باشد. این شرکت به صورت جزئی و عمده از طریق فروش حضوری و خرید اینترنتی اقدام می کند و محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند. شما، دوستان و مشتریان عزیز می توانید برای ثبت نام خرید عمده با شماره تماس های درج شده در سایت و یا واتساپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

انواع مختلفی از لامپ ها از نظر عملکرد و فناوری کاربردی وجود دارد. با پیشرفت علم، مشتریان لامپ هایی می خواستند که انرژی کمتری مصرف کنند. به لطف علم امروز، متخصصان توانسته اند لامپ های کم مصرف با عملکرد عالی تولید کنند. لامپ های این دسته به جنبه های مختلفی دسته بندی می شوند و این دسته بندی به شما این امکان را می دهد که در هنگام خرید عمده لامپ های کم مصرف، مدل های مختلف این لامپ ها را به صورت عمده خریداری کنید.

بدون شک میزان انتخاب و تنوع مدل های مختلف در قیمت اصلی لامپ های کم مصرف تاثیرگذار است. داشتن طیف گسترده ای از محصولات روشنایی در دسترس بسیار مهم است زیرا همه مشتریان تنها به یک نوع لامپ با طرح، مارک، رنگ و ابعاد خاص نیاز ندارند.تنوع در بین تمامی فروشندگان یکی از معیارهای کلیدی مشتری مداری است.

لیست قیمت لامپ کم مصرف سال ۱۴۰۲

در بین تمامی لامپ های موجود در بازار، مدل هایی با لامپ های کم مصرف نیز بسیار پرطرفدار هستند. همانطور که از نام آن پیداست، این لامپ ها انرژی کمتری مصرف می کنند و نور خوبی تولید می کنند. انواع مختلفی از لامپ های کم مصرف تولید می شود. این لامپ ها برای مصارف داخلی و خارجی و همچنین لامپ های تزئینی مناسب هستند. اما انواع این لامپ ها با توجه به کاربرد بسیار غنی هستند، بنابراین لازم است لامپی با مشخصات خاص با توجه به کاربرد انتخاب شو

هنگامی که مشتریان لامپ های کم مصرف را به صورت عمده خریداری می کنند، انتخاب تنوع بسیار مهم است. همچنین برندهای تخصصی با کیفیت بالا را در لیست قرار دهید. در واقع، تمام نکات بر قیمت عمده فروشی لامپ های کم مصرف تأثیر می گذارد. قیمت به خودی خود یکی از مهمترین پارامترها برای مشتریان است.

بنابراین قبل از خرید با در نظر گرفتن تمام مشخصات قیمت را بررسی کنید. اما در خرید عمده لامپ های کم مصرف معمولاً انتخاب برند، نوع و تعداد خرید در نظر گرفته می شود. هر چه سطح کیفی بالاتر باشد، تنوع و انتخاب برندهای معتبر بیشتر می شود.قیمتش هم حتما بالا میره

افراد با تجربه به خوبی می دانند که نسل جدید لامپ های کم مصرف فروش بهتری دارد. بنابراین این مدل لامپ بیشترین خرید را خواهد داشت. قیمت لامپ های کم مصرف در فروشگاه های برقی ارزان است. دلیل این امر دسترسی آسان و مستقیم به محصولات این مجموعه است. با خرید مستقیم و بدون واسطه از یک خرید لذت بخش لذت ببرید.

بهترین مدل های لامپ های کم مصرف و ارزان

تنوع و برندهای لامپ های کم مصرف زیاد است اما باید توجه داشت که بایستی این نوع محصولات استانداردهای لازم را داشته باشند. با توجه به این میتوان به برند پارس شعاع توس یا پارس شعاع تابا اشاره کرد که جز بهترین برندهای لامپ کم مصرف است. اما اگر بخواهید یک لامپ با استانداردهای لازم اما اقتصادی و مقرون به صرفه انتخاب کنید میتوانید لامپ های سیدکو یا آیسو را انتخاب کنید.

مزیت ویژه لامپ های کم مصرف

لامپ های کم مصرف بی نظیرترین و پرفروش ترین لامپ های موجود در بازار هستند. ظاهر لامپ کم مصرف آنقدر ایده آل است که با ترکیب علم و هنر ایجاد شده است. لامپ های کم مصرف علاوه بر کیفیت بالا، مقرون به صرفه بوده و به صورت پیچشی طراحی شده اند.

لامپ های کم مصرف دارای ابعاد گسترده ای هستند و به صورت نور خورشید و نور ماه طراحی شده اند. این لامپ ها به محض عبور جریان روشن می شوند و حالت چشمک زن ندارند. لامپ های کم مصرف عمر بسیار بیشتری نسبت به لامپ های رشته ای دارند و در انواع وات موجود هستند.

شار نوری لامپ های کم مصرف کاملاً مناسب است، بهتر از لامپ های رشته ای. این لامپ با شار نوری ۲۰ وات استفاده می شود که از نظر حفظ سلامت ایمن تر می شود.
این لامپ ها بسیار کارآمد هستند و بازده نوری آن از ۲۰ وات تا ۶۰ لومن بر وات متغیر است.
کیفیت روشنایی لامپ های کم مصرف در مقایسه با سایر انواع لامپ ها بسیار بالا است و این مزیت یکی از بهترین پارامترهای محبوبیت این لامپ ها می باشد.این لامپ ها با طول عمر تقریبی ۸۰۰۰ ساعت، هشت برابر بیشتر از لامپ های رشته ای عمر می کنند. در واقع لامپ های کم مصرف بهترین جایگزین برای لامپ های رشته ای هستند.
یکی از مزایای لامپ های کم مصرف، مقرون به صرفه بودن آنهاست. هم کیفیت بالا و هم قیمت مناسب از مزایایی است که سطح فروش لامپ ها را افزایش می دهد.

کلید واژه ها :

خرید عمده لامپ از کارخانه
فروش عمده لامپ
مرکز پخش لامپ کم مصرف
لیست قیمت لامپ کم مصرف
لامپ کم مصرف بدون گارانتی
فروش لامپ کم مصرف لاله زار
عمده فروشی لامپ تهران